четвртак, 17. децембар 2015.

SMSmania

Volim te, to nikad neće proći, u moj zagrljaj uskoro ćeš doći, ponesi mi ljubav, ponesi mi sebe, jer moje srce želi i voli samo TEBE !!!
Poslala: Beba
Mislio sam da sam te zaboravio, a ustvari nisam. Možda za raskid jedino ja kriv sam. Ali često mislim samo na tebe, čime sam te to otjero od sebe. Bio sam ljut i jako tužan, ali objašnjenje osto sam ti dužan, a mislim da si i ti isto mene, zato ne čekajmo da nas spoji vreme. Ne tražim ništa od susreta više, da ti kažem ovo što u srcu piše. A ti, molim te, razmisli malo nebih ti pisao da mi nije stalo. A ti, ako nećeš, u poruci kaži, poštovaću odluku, rećiću ti važi.

Poslao: Boris
Sastavljam ti ovo, a duša me boli, ti si bila djevojka što mi srce voli. A ti meni samo kako hino vrati, nikako da mi tužno srce shvati. Kako sam te volio da ti samo znaš, a ti meni nehtje ni razlog da daš. Čitaj sada ovo i dobro upamti šta si mi uradila neka ti se vrati. Ja sada patim, ali sve će proći sjetićeš se mene neke tužne nćci. Da si nekog imala ko te je volio i ko je kraj sebe da te čuva htio. Ali ti nećeš, to je tvoja volja, znam da nisi loša nego budi bolja. Da li je tebi napunjena glava da naša veza nije bila prava, koji je razlog ti samo znaš, a meni je žao zbog toga baš. Dok sam bio stobom bilo mi je lepo, jer sam te volio iskreno i slepo. A sada ti pišem poslednje zbogom, BILO MI JE LEPO DOK SAM BIO STOBOM...!
Poslao: Boris
Kada si blizu lepše je sve, nemoj odlaziti jer volim te. Dođi još bliže želim te kraj sebe, da čuješ moje srce kako kuca za tebe...!
Poslala: Littl Angel
Može da prodje i tri hiljade godina, možeš da ljubiš usne druge, ali te nikada neću zaboraviti. Mogu sutra da umrem, može duša da mi uvene, ali te neću zaboraviti. Mogu da mi izbrišu sećanja, mogu da mi ukradu uspomene na tebe, kako da zaboravim osmeh tvoj, kako da zaboravim pogled tvoj, kako da zaboravim koliko sam se molila da ne odeš, kako da zaboravim da te volim, više od života, više od svega !
Poslala: Jelena
Ti me pitaš koga volim, evo da ti odgovorim. Brzo čitaj prva slova, eto tebi odgovora!
Poslala: Isidora Ristanović
Mala kapljica u zoru, malo zrno soli u moru... još jedna kiša u kasnu jesen... još jedna noć miriše na kesten... još jedna ljubav po svemu lažna, još jedna lutka nimalo važna... ni malo draga, ni malo mila... eto, baš takva tebi sam bila...
Poslala: Dajana
Ne dam nikom da te dira, da te miluje. Da mesto usana ti mojih strasti smiruje. Samo te za sebe želim moje najdraže jer u tebi spava moje sve.
Poslala: Milica
I da si nebo zvezda bih postala.. i da si otrov ja bih te probala... i da si vetar ja bih te videla. Da tebe nema ja nebih živela.
Poslala: Milica
Ako tebe izgubim, nek sve izgubim... ne moram nikad više da se zaljubim... i sve oči što se posle tebe jave neće biti one prave... Radovane volim te !!!
Poslala: Dajana
Sad prva pahulja bela, je pala sa neba, opet noć je vrela, tvoj dodir treba mi.
Poslala: Nafija Mujković
Čudno je kako je život prazan... Kada jedna osoba nije tu... Ili kada živiš među toliko ljudi... A misliš samo na nju...
Poslala: Nafija Mujković
Znam da nisam andjeo, al volim te, poveruj u to.
Poslala: Nafija Mujković
Volim te dušo moja, ali znam da nikad neću biti tvoja! Volim te Nenade.
Poslala: Marija
Ja nemam ni snage ni hrabrosti da te ne volim... da ti oči pogedam a da ništa ne osetim... jesi i ostaćeš za mene sve... moja prva jubav, moj ceo svet...
Poslala: Tamara
Sviđaju mi se tvoje usne samo da znaš, ali još više bi mi se svideo poljubac koji nikako da mi daš !!!
Poslala: Tamara
Ti na jednom ja na drugom kraju, kao anđeli u nebeskom raju. Anđeli se sastaju sa Bogom, a nadam se da ću se i ja sastati sa tobom.
Poslala: Tamara
Ako izgubim tebe neka sve izgubim, ne moram više nikad da se zaljubim i sve oči što se posle tebe jave, neće biti one prave...
Poslala: Tamara
Ako mi srce slomiš ko granu, videćeš samo krvavu ranu! Videćeš tamo još nešto piše 'kad nešto slomiš nema ga više'....
Poslala: Tamara
Ako mi vežu oči, ja ću te naći. Ako mi obrišu suze, ipak će teći. Ako mi zarobe srce, moja će te duša voleti. Ako mi izbrišu prošlost, ja ću te se ipak setiti!
Poslala: Milica
Ne vjeruj momku kada kaže volim te, nego kada očima punim suza kaže: 'Ostani molim te'!
Poslala: Ružica
Hvala ti što si mi srušio snove, što si mi zadavao udarce nove, što mi srce ječi od plača, a ja sam sve to podnela i postala jača... Al kad odlučiš da se vratiš, uživaću gledajući te kako patiš, moleći me da te ne teram od sebe, a ja ću samo reći: 'Srećo, pa to sam naučila od tebe'.
Poslala: Tamara
Najlepše dane provela sam s'tobom, a kako na rastanku da ti kažem zbogom?
Poslala: Ružica
Ti Si Onaj Pravi Ono Što Sam Htela Ti Si Moje Svetlo Na Kraju Tunela... VOLIM TE DEJO(BEBO) NAJVIŠEE... TVOJA MICA
Poslao: Grozdić
Kad se sjetiš svih sjeti se i mene, nemoj da me baciš među gole stijene, jer one su hladne, neznaju za sreću, nemoj da me zaboraviš, JER JA TEBE NEMOGU I NEĆU...
Poslala: Sanija
Noćas neću plakat, suze nisu lijek, noćas lažem sebe da lako je bez tebe, ali srce tajnu krije nikad mi teže bilo nijee...
Poslala: Sanija
Hvala ti što si tako dobar prema meni, što si me naučio prave vrednosti da cenim. Što trpiš kad sam dosadna i teška, što za našu vezu nikad ne kažep da je grepka. Hvala ti na svemu lepom što si mi pružio, i nikad ne pitaj kako ni zašto, VOLIM TE, jer si to zaslužio!!! 03.03.2012. Filipe volim te ! Tvoja Mici
Poslala: Mici
Kada se setiš datuma 09.02 znaš već koje godine, stani i razmisli zašto je mene zamenio on, a tebe zamenila druga... More ti piše plavim očima svojim...
Poslao: Bilo nekad
Znam da me ne voliš, ali da znaš da ja bez tebe k'o MR. Bean bez mede... trebaš mi ti na drugoj strani kreveta... uradiću sve za tebe, ali molim te, BUDI UZ MENE !!!
Poslala: Milica
Volim kada se pored mene smeješ, volim kada me dlanovima greješ. Tužna sam kada nam loše krene, ali zbog tebe ja zaustaviću vreme! Kada nema te ja bojim se i shvatam da si ti taj. I kada te svi ostawe, tu sam ja!
VOLIM TE SRDJANE !!!
Poslala: Tatjana
Volim ga i voleću ga celog života, mada znam da volim !
Poslala: Ivanna
Sedim u klupi ptica mi peva, šta će mi život kad tebe nema !
Poslala: Ivanna
Volim jedne pči, oči zelene boje i ako znam da nikada neće biti moje !
Poslala: Ivanna
Svaki moj korak napred u ovih pet meseci bio je korak ka tebi andjele moj. Budi mi uvek tako nasmejana, srećna, prelepa, budi večna. Jer ti si razlog zbog kojeg moje srce kuca, moja sreća, moja duša. Volim te zlato moje do neba, jer ti si sve što mi treba. VOLIM TE!
Poslao: Saša Daca
Ruža cveta usred žita ijubim onog ko pročita. Ljubi i ti ko ti šalje, pa nek ruža cveta i daije !!!
VOLIM TE NAJVIŠE !
Poslala: Kristina
Volim te volim, zašto bih krila, sa tvojih usana otrov bih pila. MIROSLAVE VOLIM TEEE !
Poslala: Kristina
Želim da se mazimo skriveni u tami, uz svetlost sveća da ležimo sami, na postelji nežnoj, na latici ruže, sa tobom do večnosti, a mozda i duže !!!
VOLIM TE NAJVIŠE !
Poslala: Jelena
Ti i ja zagrljeni, ulicom idemo, ti i ja zaljubljeni - naša stvar,
mi smo srećan par.
Poslala: Danijela
Ako vidiš da me nema potraži me u vrtlogu vremena, a kad noć odavno padne naš susret će da učini da sunce svane i ti si neko kog ću večno tražiti jer se sudbine ne bojim i glasno ću celom svetu reći, Milane još te volim. Život je jedan, nekad može biti bolji, sve dok si pored mene, ti neko ko me voli !
Poslala: Ana
Ako me ikada zaboraviš, ne zaboravi da zaboravljeni nikada ne zaboravljaju one koji su ih zaboravili !
Poslala: Ana
Reci mi sad kad u tvom naručju druga sniva, da li sam za naš rastanak ja kriva? Reci mi sada kad nas daljina deli, da li si bio srećan onda, ne tako davno, kada smo se voleli? Reci mi sad, kad te već naš rastanak nije boleo, da li si me ikada voleo ???
Poslala: Ana
Stazom ljubavi naše nikad nemoj poći, nemoj me više čekati, više ti neću doći. Ono što je nekad gorjelo više se upaliti neće, ono što te je voljelo, više te voljeti neće. Da te volim nisi primjetio, da mi pokloniš ljubav nisi se sjetio. Za ono prvo - potrebno je znanje, a za ovo drugo nemaš OPRAVDANJE !!!
Poslala: Ana
Neću plakati kada odeš drugoj, neću moliti da se vratiš, bit ću daleko kada budeš sretan, a još dalje kada počneš patiti !
Poslala: Ana
Kada ustaneš, pored glave tvoje, biće napisano ime moje. Znaj da sam dolazila za ljubav da molim, budila te nisam, al znaj da te volim...
Poslala: Ana
Kad vidiš cvetak kraj puta da vene, pogledaj ga, pa se seti mene!
Poslala: Tijana voli Darka
Reka žubori, talasi se kreću, a JA TEBE NIKADA ZABORAVIT NEĆU!!
Poslala: Tijana voli Darka
Ljubav je ljubav, ljubav je moć, ko za ljubav nezna, glup je kao noć.
Ti me pitaš koga volim,
evo da ti odgovorim.
Brzo čitaj prva slova,
eto tebi odogovora.
Ko te voli više od mene nek još jedan list okrene, al' listova nema više JA TE VOLIM NAJVIŠE !!!
Poslala: Tijana voli Darka
Kada si blizu ljepše je sve, nemoj odlaziti jer volim te. Dođi još bliže želim te kraj sebe, da čuješ moje srce kako kuca za tebe!
Poslala: Tijana voli Darka
Kada pogledas u nebo i vidiš zvezda sjaj, moje srce samo je tvoje ljubavi znaj. Kada osjetiš na licu vetra dah, to ja šaljem svoj poljubac tebi kroz mrak.
Poslala: Tijana voli Darka
Živjeti bez ljubavi to je kao noć bez jutra, kao danas bez sutra, kada duša ti je prazna samoća najgora je kazna !!!
Poslala: Tijana voli Darka
Ja ću tebe noćima sanjati, ime tvoje nečujno dozivati, ti si vizija mog sna, dušo moja daleka. Oči moje traže te, usne zovu te, dođi, molim te, jer ludo volim te!
Poslala: Tijana voli Darka
Smrt će doći jednom po svoje, i Bog će biti svedok za nas dvoje, a kad otvoriš srce moje u njemu će pisati:'ZA TEBE JE KUCALO MALENO MOJE'
 - za Dušana, moju najveću ljubav.
Poslala: Ana voli Dušana
More je duboko, valovi se kreću, nemoj me zaboraviti i ja tebe neću... Obale plaču, kamenje drema ... o Bože kako je tužno kad te nema.
Poslala: Ana voli Dušana
Kada spojiš plemenito srce sa dobrom dušom, dobrotu sa lepotom, divne misli sa lepim govorom, simpatičan pogled pun razumevanja, dobiješ divnu osobu - LJUBAV SVOJU!
Poslala: Naja
Svakim danom ti očaraš me tvojim pogledom, svakim časom u mojim mislima su tvoja oka dva !
Poslala: Anđela
Ima jedan cvjetak neznam mu ime, mislim da se zove NE ZABORAVI ME !!!
Azra volim te !
Poslao: Halchy
Žuta ruža tiho vene, nemoj nikad zaboraviti mene, ni ja tebe neću, dok mi smrt ne zapali sveću, i dok sveća tiho gori, moje srce će još da te woli... VOLIM TE
Poslala: Anđelćić
Pamet kaže: PIŠI MU...ruka drhti: NESMEM NJEMU... život kaže: PREBOLI GA... srce kaže: NEMOGU VOLIM GA...
Poslala: Amelli
Gledaj vrbu što tužno vene, nek te podsjeća na mene...
Gledaj more što ti valove šalje, neka te podsjeća da sam sve dalje...
Gledaj sunce što otok zlati i znaj da moje srce zbog tebe pati....
Poslala: Anida Helvida
Ti samo budi dovoljno daleko, za mene postoji drugi neko...
Čije će riječi manje da bole, čije će ruke ljepše da vole...
Poslala: Anida Helvida
Kad budeš na obali rijeke slušao zvuke te divne pjesme.... Kad budeš na obali našeg mora, gledao kako sviće zora... Kad budeš sam i bez druga, kad se u srcu javi tuga... Kad budeš u nekom dalekom gradu, ko zna gdje i ko zna kad...i kad zaboraviš sve.... Kad budeš daleko, daleko.... znaj da te još uvijek VOLI NEKO!
Poslala: Anida Helvida
Ja nisam ni djevojčica ni žena. Mogu i bez lutaka i bez muškaraca, ali sa tobom sam poželjela da to ne mogu.
Poslala: Stella
Nisi ti kriv što nisi od mene ništa tražio, nego što si dozvolio da sve što imam tebi dam. Nisi ti kriv što si od mene otišao, nego što si dozvolio da poverujem, kad smo se rastali, da je lako ponovo se snaći. Nisi ti kriv što me nisi voleo, nego što si dozvolio da poverujem da me voliš...
Poslala: Saška
Dala sam ti sebe, kajati se neću, ljubav je lepa i treba deliti sreću...
Posvećena mojoj nesuđenoj ljubavi
Poslala: Biljana
Ljubav nije ptica, ptica odleti, ljubav nije zec, zec je plašljiv,
ljubav nije šaputanje, šaputanje se pretvara u jedinicu, ljubav je što imaš, čuvaj je molim te, jer srce kad nešto dobro uradiš reći će ti - VOLIM TE !!!
Poslala: Tijana
Volim te. Volim, to nije šala, samo tebe budalice mala !
Poslala: Aleksandra
Nemojte se nikada stideti ljubavi, pustite srce da voli jer nikada neće voleti jače! A, kad ljubav prođe onda mu dozvolite da zaplače !
Poslala: Zaljubljena budala koja pati
Ako nekad vreme i ljudi učine da me zaboraviš, učini to, ali znaj da čovek pamti ako hoće, a zaboravi ako može !
Poslala: Zaljubljena budala koja pati
Hvala ti što si tako dobar prema meni, što si me naučio prave vrednosti da cenim. Što trpiš kad sam dosadna i teška, što za našu vezu nikad ne kažeš da je greška. Hvala ti na svemu lepom što si mi pružio... i nikad ne pitaj kako ni zašto, VOLIM TE, jer si to zaslužio... Sale,ljubawi moja, Volim te...
Poslala: Nella Zaječar
• Pomozi mi da rešim test:
Pitanje glasi: Šta ćeš uraditi ako priđem da te poljubim ???
1) Udarićeš me?
2) Naljutićeš se?
3) Nastavićeš da me ljubiš?
Poslala: Andrijana-Anči
• Samo se jednom iskreno ljubi, a sve ostalo je težnja ka zaboravu ...
Poslala: Ajna
• Ja nemam hrabrosti da te ne volim ... U oči da te pogledam i ništa da ne osetim ...Ja nemam hrabrosti da te izbrišem iz srca ... Jer ono samo za tebe kuca ...
Poslala: Sandra
• Laži drugare sada ... Reci im da nisam bila lepa ... Da nisam imala oči plave, zelene, već duboke smeđe ... Reci im da ti nikad nisi voleo mene ... Ali, im isto reci da sam ja živela i živim samo za tebe ...
Poslala: Sandra
• Bio si grub i suza je potekla, voleo si me, al savest te je pekla. A, da si tada znao koliko patim, ne bi me pustio da odem, molio bi me da ti se vratim...
Poslala: Gabriella
• Tražio si sve, dala sam ti se, tražila sam ljubav, nežnost, uzeo si sve. Ćutim, i boli me sve jače, smejem se, a naglas bi plakala, trpim, a vrištala bih. Gubim te polako, iz dana u dan, osećam to, veruj da znam. Pišem sada ovo jer ne znam gde ću sad, razmišljam o svemu, razmišljam o nama. Čekam te, iako znam da nećeš doći. Sve u svemu, srećo volim te.
Poslala: Jecika
• Sve što je lepo kratko traje. Nikada više tvog osmeha, nežnih zagrljaja usana od meda. Nikada više tvog glasa i tvojih lepih očiju. Nemate... Istina koja boli i koju nemogu prihvatiti, otišao si kada nam je bilo najlepše. Poneo si sve sa sobom, smeh, želje, planove, snove, ljubav... Ali, zašto si me ostavio samu ? Svaki sekund bez tebe boli, svaki dan bez tebe je patnja... Budućnost o kojoj smo sanjali je sada život od danas do sutra. Jer, bez tebe nema budućnosti. Bože, kada bih mogla vreme da vratim, kada smo bili TI i Ja.
Poslala: Snežana
• Kad sklopiš oči svoje, ja ću doći zlato moje, da te ljubim, da te mazim, da te cijele noći pazim, da te čuvam od svih zala, jer te volim srećo moja mala !!!
Poslao: Miloš
• Ljubavi moja jedina, volim te najviše na svijetu. Nikad nisam verovala da ću zavoljeti nekog kao tebe, znaj da te nikad zaboravit neću, uvek ćeš biti moja jedina i iskrena ljubav. Volim te najviše, ljubavi moja jedina. VOLIM TE !!!
Poslala: Azriche
• I kamen zaplače kad mu teško bude. Čovek je greh, svi bi da mu sude. Ja idem u krajnost, i nikog ne molim, al' srcem i dušom, samo tebe volim !
Poslala: Malla Aerodromka
• Gitara svira a moje srce place. Zelim da te zaboravim, a volim te sve jace... Ako me zaboravis neka ti je srecno, a ja tebe volim i volecu te vecno...   Poslala: Gagica
• Pokraj reke lepo beše, sećaš li se toga ti? Bilo nam je vrlo hladno, ali ljubav to ne oseti.  Poslala: Bucili
• Do skoro nisam ni bila svesna šta je to ljubav... Onda odjednom u mom životu pojavio se neko poseban, neko s kim mogu da pričam uvek o svemu, isto tako i samo jednim pogledom razmenim gomilu reči, ali opet lapo mi je i kada ćutimo i samo se gledamo... Neko u čijem se zagrljaju osećam kao da lebdim... I tada sam shvatila kako je.. Zaspim i probudim se misleći o tebi, učim i svaka reč počinje na slobo D, pogledam se u ogledalo i vidim... tvoj osmeh... VOLIM TE!!
Poslala: Bucili
• Mnogo puta u životu krenem, a onda stanem, jer neznam gde sam. Mnogo puta se zaljubim, a onda razočaram. Mnogo puta ljudi prođu kroz moj život uzmu ono što im je potrebno i odu. Mnogo reči čujem svakog dana, a one bole, samo me retke čine srećnim, a onda shvatim... Ma, nije sve tako crno, okrenem se i vidim tebe, jedinu osobu koja nije otišla, čije reči ne bole i jedinu KOJA JE TU I ČINI MOJ ŽIVOT SREĆNIM...
Poslala: Ivana
• Gledam te kroz prozor života... i kako dišem prozor se magli, a tvoj lik se gubi, ako prestanem da dišem... umreću, ali bolje i da umrem nego da te više nikad nevidim...
Poslao: Nikola
• Sedim na krevetu i poruku ti pišem. Nešto mi je teško ne mogu da dišem. Sate i minute do našeg susreta brojim, jer noćima čeznem za usnama tvojim !
Poslao: Markoni
• Kada legnem u krevet, kada pomislim na tebe, ja zagrlim ćebe, jer ćebe je meko, a ti si daleko !!!
Poslao: David
• Šta je mladost - to znaš,šta je život - to ćeš znati, a šta je ljubav, nećeš znati, a da nećeš zaplakati.
Poslala: Makica
• Gledam te noćas u snu nemo a tako jasno, kad bih smela na javi voleti tebe i tvoja biti sa tobom se kriti kao noćas u snu. Kad bih smela u javi glasno reći VOLIM TE!
Poslala: Endze
• Poljupcima si ljubav dodirnuo moju, nežno i meko, neznam dali mi se čini da sam se zaljubila i da li voleti sam smela i uopšte da li sam i htela, ali sam se nekako ipak zaljubila.
Poslala: Endze
• Slušam vetre i beležim mu rime kako bi ti mogla znati ime, možda bih ti svoju ljubav dala, možda bih te zvala da beležim tvoje rime stobom pored mene.
Poslala: Endze
• Ostaviću ti sećanje u srcu tvome, pokloniću ti usne tople kao sunčan dan da poželiš da me držiš u naručju tvome da ožedniš i ispiješ poljupce moje i da se zapitaš da li je to san !!!
Poslala: Eržebet Dujmović
• Samo su tvoje usne toplije od sunca, samo je tvoj pogled dublji od mora, samo je tvoja ljubav veća od neba, samo tebe volim i ti si mi sve što trebam !!!
Poslala: Elma
• Ponekad poželim da mogu da te mrzim kad me povrediš, ali ne mogu, jer svaki put se začudim koliko te volim i koliko mi ZAISTA ZNAČIŠ !!!
Poslala: V@nJ@
• Kad te vidim, u očima sjaj...kad se nasmiješ, oko mene osjetim raj... a kad ugledam lice kao što je tvoje, shvatim da anđeli ipak postoje !
Poslala: Mirela
• Ne dozvoli da neki pogrešni ljudi uđu u tvoj život, pomute bistrinu tvojih očiju,
 natjeraju te da voliš ono što oni vole i da zaboraviš ono što oni nemaju... mene !
Poslala: Tajana
• HEJ ljubavi u dalekom gradu čuvaj mi se da te ne ukradu,
čuvaj ljubav da nam ne uvene, čuvaj sreću za tebe i mene. Volim te ljubavi moja !
Poslala: Luce
• Još uvek želim iskreno plavu dubinu tvojih očiju, želim da moja ruka dodirne tvoju, toplinu tvojih usana sa usnama želim, želim da me ljubiš i voliš do kraja !
Poslala: Bojana
• Jedino ti znaš šta mi treba, tvoj topli osmeh i ljubavi do neba, jedino ti možeš to da mi daš, zato te volim samo da znaš !
Poslala: Nikolina
• Želim pobjeći..ne želim svima lagati da sam te zaboravila.. želim pobeći, želim živjeti negdje drugdje, daleko od stvarnosti, jer znam da te tamo nikada neću sresti i nitko me tamo za tebe neće pitati, Želim pobjeći tamo, potiho za tobom patiti, da si još u mom srcu nitko neće saznati... !
Poslala: Sneky
• Oprosti mojim očima što traže pogled tvoj, oprosti mojim usnama što žele dodir tvoj, i posljednje što te molim oposti mi što te volim...!
Poslala: Sneky
• U duši sam dijete koje ne zna mrziti, u životu sam putnik koji uvijek proađe pogrešan put, a u stvarnosti sam budala koja uzalud voli...!
Poslala: Sneky
• Bit će tebi žao što mi ljubav uze, stići će i tebe te proklete suze, vratit ću ti jednom makar i na kraju, jer ostavljene žene ne praštaju !
Poslala: Sneky
• Tražim te u oblacima naših snova, među zvijezadama i mislima, možda ćeš doći. Vječno ću te tražiti sudbine se ne bojim jer ti ćeš zauvijek ostati u snovima mojim... !
Poslala: Sneky
• Moje oči postoje da tebe prate, ruke kada odeš da mi te vrate, duša postoji da me boli, a srce da samo tebe voli !
Poslao: Stefan
• Moje srce je bilo pijano od ljubavi, volelo, kajalo se, bolelo... Davalo i uzimalo... Ostavljalo i bilo ostavljeno... Ali nikad nije bilo ovoliko zaljubljeno!
Poslao: Nikola
• Ako je Bog jedino biće koje ne mora biti prisutno da bi mu se verovalo, ti si jedino stvorenje koje ne mora biti prisutno da bi ga čovek voleo.
Poslao: Goran
• Crvena ruža tiho vene, da li još uvek misliš na mene? Ja tebe nikada zaboraviti neću, dok mi smrtnu ne upale sveću i dok sveča polako gori, još će moje srce da te VOLI !
Poslala: Milena
• Daj mi tvoju ruku i zažmiri. Čuješ li kako moje srce kuca? Razumiješ li što kaže? Priča o mojoj ljubavi prema tebi!
Poslala: Dijana
• Sad sam daleko od tebe ja, polako mi misli odlaze u san. Miris ledene ruže mozak mi ludi, kad pomislim na tebe srce mi žudi. Ledeni breg na veče se topi, a rosa ujutru kroz kosu se stopi. Da li tebe sanjam, ne znam, jer svaki moj trenutak za tebe je vezan, ove reči ko da ne postoje, jer si samo ti deo moje boje, a o tebi da mislim ne mogu, jer neko drugi oboriće me s nogu.
Poslala: Dud
• Tamo sam ja gde nema pesme, vuče me nešto da odem daleko jer ovde na asfaltu zbunjene su sve moje misli, u daljini vidim sunce se budi, a gde je sunce tamo je Ljubav, toplota i oči što progledaše!
Poslao: ENDZE
• Neću nikada imati dovoljno očiju da ti se divim ni dovoljno ruku da te grlim. Neću nikada imati dovoljno reči da ti kažem koliko te Volim!
Poslao: ENDZE
• Sedim u kutku bašte svoje, u prašinu pišem ime tvoje, pored toga srce svoje i upišem VOLIM TE MILO MOJE!
Poslao: ENDZE
• Jedino ti znaš što mi treba, tvoj topli osmjeh i ljubavi do neba. Jedino ti možeš to da mi daš, ZATO TE I VOLIM, SAMO DA ZNAŠ.
Poslala: Dijana
• Svitanja bez tebe puna su praznine, kad oblaci pišu tvoje ime, a u kasnu noć kad grad utone u san, ja ću samo zbog tebe čekati novi dan !
Poslao: Vladimir
• Mesec u tami gledam noćima, osjećam da i tebi isti mjesec sija u očima, i dok ga gledam u mislima se molim, da me voliš kao što ja tebe volim !
Poslao: Vladimir
• Zar za ljubav nije potrebno dvoje, zar za našu sreću moram da te molim, zar ti nije jasno koliko te volim !
Poslao: Kristijan - Danska - Žitište
• Ljubav je jaka, nije za đaka, ona ga muči, ne da mu da uči...
Poslala: Maramarija
• Ne postoji ništa osim tuge u nama, samo dva srca u kojima je tama, mrak koji nikada neće proći. Ja u svakom drugom tražim nešto tvoje i stalno mislim na nas dvoje !!!
Poslala: Jeca Mrvica
• Da bi čovek voleo treba imati srca i duše. Ja volim tebe, jer si ti moje SRCE, DUŠO moja !!!   Poslao: Velin
• Možda je sudbina tako htela da zavolim oči koje nisam smela, jer ja sam samo klinka koja ume da voli, a kad ta klinka ode, znaćeš kako boli !!!   Poslala: Mia
• Tvoje oči boje neba, to je ono što mi treba, samo zbog tebe ovo pišem, jer i ove noći za tebe dišem !!!   Poslala: Selma
• Dovoljan je jedan tren da nekoga zavoliš, a premalo čitav život da ga zaboraviš, zauvijek ćeš mi biti u mislima ... volim te ALMINE, tvoja Dženana !!!
Poslala: Dženana
• 7 slova, reči dve, a to znači, VOLIM TE !!!   Poslala: Tanja
• Kada bi mogla da ti poklonim nešto lepo, poklonila bih ti mogućnost da sebe vidiš onako kako te ja vidim! Tek tada bi shvatio koliko si poseban!
Poslala: Mala
• Poklanjam ti suzu, taj mali dio mene, nek ti ona kaže da volim samo tebe. Ti si jedino biće koje za ljubav molim, okrećeš mi leđa, a znaš da te volim !
Poslala: Malena
• Kad bih mogla da te za ruku uhvatim,da te privučem i zagrlim, da više ne patim, da te bar vidim na kratko... Kako bih te tad poljubila slatko !!!   Poslala: Subotičanka 94
• Kažu da vreme leči sve,... Moju ljubav prema tebi ne!   Poslala: Keca
• Ljubav je snaga ljubav je moć, ljubav je samo za jednu noć, za jednu noć i ništa više, mi smo gadure, al nas je više!   Poslala: Milica
• Nisam više ono što sam bila, malo dete ranjivo i milo, znam da pobedim i onda kad gubim, mnogo čemu život me je naučio. Nisam lutka u rukama drugih, niti prašina koju zaborav seje, ja sam ona koju svi pamte, ja sam ona koja se poslednja smeje !   Poslala: Sanja

Нема коментара:

Постави коментар